Viden om god økonomi

• Dansk
  • Bokmål
  • Español
  • Svenska

Kan jeg låne 2x15000kr?

Jeg skal bruge 30000 kr. kan man låne 30 hos jer eller skal man dele det op?

Brugernes favoritter

Kommentarer

nikolai.honore

sådan kan jeg få batalet min gæld

Så skylder du jo reelt de

Så skylder du jo reelt de sammen penge væk..

kAN MAN LÅN

KAN MAN LÅN KER MÅ MAN STÅE I RKI

RKI

nej det kan du ikke

ja nogle steder men ikke her

ja nogle steder men ikke her

Ingen RKI lån

Nej. Alle låneudbydere på Monsar kræver, at man ikke er registreret i RKI. Beklager.

jettepiloten

jeg kunne meget gode tænke mig at låne 15000kr og købe et tv hilsen jette a.

Lån online

Hej Jette

Vælg et lån på siden og tryk på "lån nu". Du viderestilles herefter til en online låneansøgning hos låneudbyderen, som du kan udfylde såfremt du opfylder de betingelser som låneudbyderen stiller (fx din alder), og såfremt låneudbyderen opfylder dine betingelser.

Venlig hilsen
Monsar

børne møbler

andre småt ting.blandt sove værlse

Lån pc

min pc gik ned mit i ansøgningen skal jeg starte forfra????

hvem vil hjælpe mig

Hej hvor kan jeg låne 20000 kr
jeg har søgt og søgt men ingen vil ,- jeg stå ikke i rki og kan ikke få svar hvorfor .- jeg har fast job og bolig

i RKI

Hej

Jeg søger nogen der kan låne tiltrods for at står i RKI, da jeg gerne vil ud af det.

hej kan i hjælpe mig ... med

hej kan i hjælpe mig ... med et lån efter skilmise er da det er gåret galt med gl lån som jeg hade med min exmand ... håber på i kan... mvh lene

Hvis du vil låne for at komme

Hvis du vil låne for at komme ud af RKI, så kontakt dem og sig at du nægter at skylde de penge du er registreret for, så bliver du midlertidigt slettet mens de undersøger det, så burde du kunne låne.

låne penge så man kan komme oven på igen

Efter jeg har gået sygemeldt i lidt over et år og et gammelt huslån er jeg blevet stavns bundet til en bank der ikke vil sætte det beløb jeg betaler af på lånet hver måned og jeg kan heller ikke skifte bank fordi jeg skylder 150000kr væk så nu vil jeg høre om der er nogen der kan give et råd om hvor man kan låne end 5-10.000kr på forhånd tak T.Roth

lån 15.000

privat lån

lån

ingen lån nogen steder selvom de siger det men der kommer bare afslag

samling af lån

det kunne være dejligt omder fantes nogen der ville hjælpe en med at samle klatgæld til et lån som jo så ville være billiger og derfor muligt at overskue men en sådan bank/bankrådgiver findes vist ikke alle tror man vil låne for at snyde ikke for at få orden på tingene selvom dåbsattesten ikke er helt ny

vi står aT SKAL GITES VI

vi står aT SKAL GITES VI KUNNE GODT TÆNKE AT LÅNE 20000 KR

Opret ny kommentar

Brugernes favoritter