Viden om god økonomi

• Dansk
  • Bokmål
  • Español
  • Svenska

hvor kan jeg låne 20000kr

hej hvor kan jeg låne 20000kr jeg stå ikke i rki og har søgt og søgt men kan ikke låne .- og få ikke af vide hvorfor jeg ikke kan låne .- hos leasy fik jeg først ja men sener nej ,- og ikke svar hvorfor et nej .-

hjælp hjælp et godt sted der vil :-)

Brugernes favoritter

Kommentarer

forde sådan er det i dag de

forde sådan er det i dag de rafler om det gggg

Fis!

Argh, hold da op. Du brude da vide bedre end det. Har du rod i økonomien og dårlige erfaringer med lån, siden du kommer med sådan noget fis?

vigtigt lån til enlig far

hvordan kan jeg låne 25000 til indskud til noget at bo i. jeg er alene med en datter og kærsten ville pludselig bo alene med sine to børn for at finde sig selv og det var hende der stod på lejekontrakten, så min datter og jeg blev bedt om at flytte. men hvor skulle vi flytte hend, heldigt at en kammerat tibød at vi kunne være hos ham et stykke tid. men da jeg er registeret i rki kan jeg ikke låne til indskud så min datter og jeg kan få vores eget sted at bo, det er sgu ikke sjovt at skulle sige til hende at der nok går længe før vi får et sted som vi kan kalde vores hjem, så hun kan have kammerater med hjem både i hver dage og på weekend. det er sgu total kaos, det er især min datter der bliver straffet og hun er jo total uden skyld, hun har jo bare valgt at ville bo hos sin far,, hvad fanden gør jeg for at få min datter´s smil at se igen. har nogen et godt råd..

Kummunen....

Ja men du har nok ikke anden mulighed end gå på kommunen og bed om et indskudslån...held og lykke med det.

hvis jeg var dig vil jeg

hvis jeg var dig vil jeg prøve ekspres bank er næsten sikker på at det lykkedes

med venlig hilsen

Indskudlån

Er kommune ikke gået væk fra de slags lån? Det lang tid side jeg sidt har hørt nogen snakke om de have fået sådan lån.

lån

hej stå selv med en bolig på honden
men komunen vil ik hjælpe mig er alene med min søn
og hvor kan jeg så få lån på 15000.kr
jeg stå også i rki

Pligtlån hos kommunen

Jeg er næsten sikker på, at kommunen skal hjælpe dig.
Der findes noget der hedder pligtlån, som er lån til indskud til bolig. Og det mener jeg, at kommunen har pligt til at give dig.
Men måske er der kommet nye regler eller også er det forskelligt fra kommune til kommune.
Prøv at gå ind på din kommunes hjemmeside og se om du kan finde noget om det. Print det evt. ud så du har noget dokumentation.

Det kommer an på om det er

Det kommer an på om det er privat udlejning eller alment byggeri
kommunerne kan sige nej til indskud i privat udlejning

i kan låne dem af mig min

i kan låne dem af mig min rente er 900 procent.

lån

det var dyrt

Du burde skamme dig !!!!

Her er der mennesker med alvorlige problemer og du kommer med sådan en dårlig joke, aldrig set lignende, du har vist ikkke set tv i går barde at du giver tilbud på 900 % burde være nok til at melde dig for du skal jo betale skat og de vil nok syntes 900 % er rufferi og eller bedrageri, hvis det ikke er en joke burde du skamme dig, kunne brække mig over sådan en, karl smart der tror han er sjov, hvis han er ægte husk kontrakt og at han skal betale skat osv så er det ikke sjovt mere.

lån tilbud til nogen person i nød

God aften hr. og fru.
Min WhatsApp er: + 447447301474
Tillad mig at dele dette budskab og udvide vores supporttjenester.
Denne meddelelse er til enkeltpersoner, virksomheder og alle dem, der har brug for et privat lån til at genopbygge deres liv.
Brug for Kontantlån spænder fra Kr 10.000 til Kr 3.000.000 med en sats på 3% pr. år blandt enkeltpersoner til at beskæftige sig med økonomiske vanskeligheder for endelig at bryde det dødvande, der gjorde bankerne, afvisningen af anvendelsen af kredit filer? Jeg er en privat finansielle eksperter til at skabe et lån i det beløb, du har brug for og med de betingelser, der gør livet lettere.
Disse er de områder, hvor jeg kan hjælpe dig:
* Finansielle * boliglånet * lån fra investeringer * lån af Auto * konsolidering af gælden * kassekredit * anden pant * erhvervelse af kredit * konstruktion boliglånet * lån * lån personlige * lån finansieret af selskaber * hjem af lån mv...
Hvis du sidder fast, den forbudte Bank og ikke har gavn af bankerne, eller bedre, hvis du har et projekt og har behov for finansiering, bedes du kontakte mig.
Långiver kontakt e-mail: jan.fredrik.lindvall@gmail.com

Lån til 900 procent

Hvor meget skal du så have igen hvis jeg skal låne 2500 kr og hvornr skal du så have pengene igen?

lån

en kommentar til afslag på små lån du kan være nok så fin i kanten men de sidder og rafler om hvem der får og ikke får

Lån til enlig far med datter

Der findes noget der hedder Boligfonden for reelt enlige forsørgere:

Boligfonden for enlige mødre og fædre, indtil 1991 Boligfonden for enlige mødre, privat organisation, stiftet i 1966 på initiativ af journalist Lis Møller. Boligfondens hovedformål er at yde hjælp til løsning af enlige forsørgeres boligproblemer. Virksomheden omfatter bl.a. et rådgivningskontor, et antal førstehjælpslejligheder, et kollegium samt et hjælpecenter.

Jeg tror, at de kan hjælpe dig.

Held og lykke til dig og din datter. Håber det får smilet frem hos hende igen.

Venligst Lena

LÅN MELLEM ENKELTE

God aften hr. og fru.
Denne meddelelse er til enkeltpersoner, virksomheder og alle dem, der har brug for et privat lån til at genopbygge deres liv.
Brug for Kontantlån spænder fra Kr 10.000 til Kr 3.000.000 med en sats på 3% pr. år blandt enkeltpersoner til at beskæftige sig med økonomiske vanskeligheder for endelig at bryde det dødvande, der gjorde bankerne, afvisningen af anvendelsen af kredit filer? Jeg er en privat finansielle eksperter til at skabe et lån i det beløb, du har brug for og med de betingelser, der gør livet lettere.
* Finansielle * boliglånet * lån fra investeringer * lån af Auto * konsolidering af gælden * kassekredit * anden pant * erhvervelse af kredit * konstruktion boliglånet * lån * lån personlige * lån finansieret af selskaber * hjem af lån mv...
Hvis du sidder fast, den forbudte Bank og ikke har gavn af bankerne, eller bedre, hvis du har et projekt og har behov for finansiering, bedes du kontakte mig.

køerhus

køerhus

lån

hey skulle låne penge til en bil er 18år hvor finder jeg det??

Lån penge hos IkanoBank

Man kan få et forbrugslån hos IkanoBank, de stiller ingen spørgsmål til hvad man skal bruge pengene til; men man skal selvfølgelig udfylde en låneansøgning; men det gøres hurtigt online.
De giver god behandling og renten er fair.

LånLet

Hvad med at prøve den nye udbyder LånLet? De virker seriøse og behagelig, så måske var det et forsøg værd?

Holger

lån tilbud til nogen person i nød

God aften hr. og fru.

Opret ny kommentar

Brugernes favoritter